Connect
To Top

Suntem ceea ce mâncăm? Nespresso Talents a lansat provocarea!

Mâncarea este mult mai mult decât alimentele din farfurie, care oferă corpului nostru ce are nevoie pentru a funcționa corect. Mâncarea este o experiență în sine. Este important să ne hrănim pe noi înșine exact așa cum ar face-o un părinte bun: cu dragoste, cu varietate, dar și cu limite. Pentru că, într-un final, #suntemceeacemâncăm.

Adevărul din această sintagmă stă și în declarația OMS conform căreia bolile cardiovasculare apar într-o proporție covârșitoare în urma unui anumit stil de viață dus cu consecvență. O dietă schimbată și alegerile alimentare sănătoase au evidențiat îmbunătățirea stării de sănătate a celor care suferă de acest tip de afecțiuni. Așadar, da, ce mâncăm ne transformă… în mai bine sau în mai rău. Mingea este în terenul nostru.

Și, culmea, a mânca este una dintre aptitudinile de bază ale omului , dar noi uităm să facem asta pentru că ne-am îndepărtat de pământ, de anotimpuri, de ciclul firesc al naturii, de tradițiile locale și culturale și de modul în care organismul nostru funcționează și se integrează în ecosistem. Este ceva ce am înțeles instinctiv în copilărie, din modul în care am fost crescută, iar mai apoi, ca adult, prin alegerile pe care le-am făcut. Mă simt bine în pielea mea și știu sigur că un rol principal îl joacă modul în care mă hrănesc.

Dar relația ta cu mâncarea cum este? Crezi că suntem ceea ce mâncăm? Dacă îți place acest subiect și, în plus, ești pasionat/ă de film, o ocazie de neratat s-a arătat!

Competiția Nespresso Talents, aflată la cea de-a patra ediție la nivel internațional, dar la prima – în România, te provoacă la un exercițiu de creativitate. Spune-ți povestea despre relația ta cu mâncarea (tema de anul acesta fiind „Suntem ceea ce mâncăm”), printr-un film în format vertical (9:16), realizat cu orice tip de dispozitiv, care nu trebuie să depășească 3 minute și termenul de înscriere – 25 martie.

Premiile sunt atractive, din următoarele motive:

  • Există, bineînțeles, o componentă financiară, respectiv premiul de 2000 Euro, pentru locul I, și de 1000 Euro pentru locurile II și III;
  • Cele mai bune filme vor câștiga o invitație la TIFF 2019 (transportul și cazarea fiind, la rândul lor, asigurate de către Nespresso), iar dacă atrag atenția juriului internațional, chiar și o invitație la Festivalul de Film de la Cannes;
  • Ai oportunitatea de a te face cunoscut atât în rândul juriului format din specialiști în cinematografie și radio, industria de televiziune, dar și în cea culinară, precum și pentru publicul cineaștilor din România și, poate, chiar din străinătate.
  • La toate acestea, se adaugă, așa cum ți-ai dat seama, oportunitatea de a-ți exersa creativitatea și de a-ți îmbunătăți abilitățile în ceea ce privește editarea video.

Mai multe despre Nespresso Talents, concursul dedicat în special tinerilor millenials, creativi, pasionați de cultura cinematografică, ce, iată, capătă noi forme, prin formatul 9:16, dar și despre cerințele competiției de anul acesta, poți citi pe site-ul dedicat: https://www.nespresso.com/talents/ro/ro/contest

Tot acolo aflii mai multe detalii despre acest concurs lansat de către Nespresso în anul 2016 la nivel global, susținut de 12 festivaluri de film internaționale, dar care se află, în 2019, la prima sa ediție, în România. Te invit să parcurgi și tematicile inspiraționale ale edițiilor anterioare, dar și filmele câștigătoare, într-adevăr demne de admirat!

De asmenea, află că Irina Margareta Nistor, Adi Hădean și cu mine am fost desemnați să jurizăm concursul la nivel local și chiar aș vrea să nu ne faci munca ușoară! Timp mai ai până pe 25 martie, ca să ne arăți viziunea ta despre ce înseamnă #wearewhatweeat. Abia aștept!

Dacă ne convingi, TIFF-ul și chiar Cannes-ul îți sunt mai aproape ca oricând! Spor la filmat!

***

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

More in Food