BEAUTY NEWS! Lasa-te cucerita de noile parfumuri Balenciaga
In luna octombrie, in pline acorduri de toamna, brandul Balenciaga a ajuns si in Romania, prin lansarea a trei linii de parfumuri ce poarta si duc mai departe spirirtul brandului. Eu am incercat B.Balenciaga si a fost dragoste la prima mireasma dar si la prima vedere!
Balenciaga, una dintre cele mai mari si faimoase case de prêt-a-porter si haute couture din lume, a reprezentat de-a lungul timpului expresia imbinarii clasicului cu modernul, o declaratie a contrastelor in permanenta evolutie.
Conceptul brandului se axeaza pe atributele femeii moderne: gratioasa, dar puternica, enigmatica, de o frumusete statuara, si totusi umana… Astfel, parfumurile Balenciaga surprind esenta sinelui acestei femei, simbolizand prezentul si vesnicia in acelasi timp, o arta enigmatica, idealizata.
B.BALENCIAGA – SOFISTICAT. SENZUAL. FEMININ.
Este prima data cand ma ocup de un proiect pentru un parfum, asa ca aceasta experienta a fost extrem de interesanta pentru mine. A fost important sa suprind feminitatea, esenta si personalitatea parfumului B.BALENCIAGA.”Alexander Wang
IMAGINEA FEMEII
Portretul unei femei care isi dezvaluie cele mai ascunse cotloane ale sinelui. Chiar si in acele momente, misterul si feminitatea inca o inconjoara – este un joc al contrastelor. Increzatoare in ceea ce este si libera sa isi exprime emotiile si senzualitatea. Cu cat dezvaluie mai mult din ea insasi, cu atat isi sporeste mai mult alura intriganta.
PARFUMUL
B.BALENCIAGA deschide calea unui nou trend olfactiv: o aroma cruda, lemnoasa. Fresh si ispititor, parfumul atrage atentia in primele secunde cu notele florilor de lacramioara si tonurile frunzelor de violeta. Pe masura ce procesul olfactiv evolueaza, aroma irisului se dezvaluie intr-o esenta usor uscata, pentru a se scufunda apoi in notele puternice ale lemnului de casmir. Creat de parfumierul Domitille Bertier, B.BALENCIAGA este un buchet format din note de varf (flori de lacramioara, tonuri de frunze de violeta si de boabe de edamame), note de mijloc (radacina de iris, lemn de cedru) si note de baza (seminte de mosc, lemn de casmir).
STICLA PARFUMULUI
Inspirat de imbinarea dintre vechi si nou, B.BALENCIAGA aminteste de mostenirea clasica a casei de moda, proiectand-o intr-o lumina moderna. Recipientul parfumului pare a fi imbracat intr-o textura de sticla inghetata, ce aduce aminte de pardoseala de marmura din salonul original Balenciaga din Paris, 10 Avenue George V. Forma sticlei infatiseaza un design architectural cu sase fete, in timp ce arcada unica din interiorul capacului aduce un omagiu arcadelor mereu prezente in articolele de imbracaminte si accesoriile Balenciaga.
CAMPANIA DE PROMOVARE
Realizata de Steven Klein, Campania de promovare pentru B.BALENCIAGA surprinde un portret clasic al carui protagonist este modelul Anna Ewers. Aceasta este expresia unei declaratii intime, dar increzatoare, referitoare la senzualitatea unica si intriganta a unei femei, a carei personalitate enigmatica asteapta sa fie dezvaluita.