#SheDoer: Diana Baicu (TopLine România)
Îmi plac brandurile care sunt preocupate de protecția și conservarea Planetei și cred că este foarte important în acest moment ca brandurile să fie preocupate de acest aspect. Kevin Murphy este o companie pentru care sustenabilitatea este înainte de orice, Goldwell și Babor fac și ele eforturi susținute în acest sens.
Top Line Medical se adresează clinicilor de medicină estetică și oferă produse cosmetice medicale, aparatură și mobilier medical. În ultimii ani s-a dezvoltat mult acest domeniu și au apărut numeroase clinici de medicină estetică. Era așadar firesc să ne extindem și pe această piață.
Universkin este brandul care a creat categoria de cosmetice medicale și care are un concept foarte interesant care se bazează pe dermatologia funcțională. Sunt cosmetice personalizate recomandate de către medicul dermatolog sau estetician și fiecare pacient are propria lui formulă în funcție de necesitățile specifice ale pielii. Există și o platformă SkinXs unde se introduce fotografia feței pacientului fară make-up, după care medicul, asistat de inteligența artificială, ne recomandă formula cea mai potrivită pentru noi.
Avem mai multe tipuri de aparate în special koreene care pun la dispoziția medicilor tehnologiile cele mai în vogă dar și eficiente: microneedeling și microchanneling, radiofrecvență fracționată, HIFU sau cryolipoliza dar și multe altele.
- Preocuparea majoră pentru sustenabilitate și protecția Planetei
Efectul industriei asupra mediul înconjurător e un subiect important astfel încât mărcile răspund la aceast trend, printre altele, și prin utilizarea unor ambalaje care să nu polueze. De exemplu, Kevin Murphy folosește în cea mai mare parte OWS (Organic Waste System) pentru ambalajele produselor
#waterlessbeauty.
Șampoane dar și conditionere uscate, mai multe produse pudră – produse de curățare pudră, măști uscate.
Plasticul care se folosește din ce în ce mai puțin pentru ambalaje dar și faptul că, de exemplu, au fost înlocuite total sferele de plastic folosite în produsele de peeling.
- Ritualul de frumusete simplificat – skip-care, skincare diet.
În 2018 a fost nebunia venită din Coreea cu ritualul în 10 pași. Acum planul e să folosești mai puține produse, dar mult mai puternice – concentrație mai mare de ingrediente eficiente. Plus, produsele hibride. Acest tip de produse sunt genderless și ageless, adică toata familia le poate folosi.
- Clean beauty
Preocuparea în continuă creștere pentru ceea ce conțin sau mai ales ceea ce nu trebuie să conțină produsele de beauty. Dacă în primă fază această trendul se regăsea în special în rândul millenials, acum s-a extins asupra tuturor generațiilor și este normal să fie așa. Există o listă ‘neagră’ extensivă de ingrediente pe care nu trebuie să le conțină produsele de îngrijire, listă care este în continuă creștere. În special atunci când este vorba despre skin care suntem cu toții foarte atenți la ceea ce aplicăm pe piele și este normal să fie așa și interesul față de componența produselor se referă și la haircare, styling, produse pentru unghii sau make-up.
Da, sunt pentru intervențiile estetice făcute cu măsură și în limita naturalului. În momentul de față sunt atât de multe metode și tehnologii disponibile, avem posibilitatea să arătăm bine și să ne menținem în formă cu mult mai multă ușurință. Depinde de noi să alegem metoda care ni se potrivește, fie ea invazivă sau nu. Dar nu trebuie să uităm că indiferent de alegerea noastră, important este să avem grijă de calitatea pielii.
Nici o operație sau injecție nu ne va face să arătăm mai bine dacă pielea nu este corespunzător îngrijită. Nu voi înțelege niciodată de ce am putea să ne dorim să arătam la fel, să avem fața ca un balon, lipsită de expresie și întinsă excesiv, buzele exagerat de groase, sprâncenele tatuate în V sau genele excesiv de lungi și de negre.
Nu aș apela niciodată la o intervenție care să mă facă să arăt nenatural sau să mă schimbe într-o alta persoană. Pentru mine este important să mă simt bine în pielea mea și să fiu eu, acceptând desigur faptul că anii trec și că la 50 de ani nu poți arăta ca la 20. Nu ar fi firesc.
Da, mă informez în legătură cu trendurile internaționale din industria de beauty și trendurile sociale. Particip la seminariile organizate de către furnizorii noștri, care sunt unele dintre cele mai mari și mai de succes branduri din domeniul frumuseții profesionale. La aceste seminarii sunt invitați external speakeri de la marile agenții din lume care ne vorbesc despre tendințele din piață, despre ce își dorește consumatorul, modelele de succes din business, modele de organizare sau best practice-uri aplicate în diferite tari. În plus, lucrăm cu o agenție foarte bună din România care ne ține la curent cu tot ceea ce este nou, fresh și relevant în domeniu.
Cea mai mare provocare este să răspunzi mereu nevoilor consumatorului de frumusețe, să îl asculți, să te adaptezi pe o piață atât de dinamică cum este piața de beauty. Este o mare provocare dar în același timp este atât de interesant ce fac. A fi cu un pas înaintea celorlalți implică să fii tu însuți mereu dinamic și în continuă schimbare. Și noi asta ne dorim.
Să asculți consumatorul, să intri în comunitățile lui în special cele mici, să aduci mereu ceea ce are nevoie sau chiar să anticipezi o nevoie, să oferi cea mai bună soluție pentru puterea sa de cumpărare reprezintă o continuă provocare. Dar ne place mult să facem asta. 🙂
Campania ”Nu Există Nu Se Poate” pe care o organizăm împreună cu Andreea Marin și care este anul acesta la a patra ediție. Este extraordinar să vezi cum femei obișnuite se pot schimba atât de mult într-o perioadă scurtă cu ajutorul specialiștilor din saloanele de înfrumusețare. Și vorbim nu doar despre kilogramele și centimetri pierduți și fața mult întinerită ci de creșterea încrederii în sine și a nivelului de energie. Se schimbă radical atât fizic dar, în primul rând, emoțional și sunt gata să facă față unor noi provocări, își schimbă cariera și pur și simplu văd lumea cu alți ochi.
În câteva zile vom avea o întâlnire a Ambasadoarelor noastre din cele trei generații și deabia așteptăm să le reîntâlnim, să aflăm ce au mai făcut și ce planuri de viitor au. Cu o mare parte dintre ele ținem legătura și ne bucurăm mult să vedem că nu a fost doar o schimbare de scurtă durată ci una profundă și permanentă și ne bucurăm mult că suntem parte din aceste povești minunate. În curând vom începe o noua ediție a campaniei NENSP iar anul acesta vom avea un număr dublu de Ambasadoare din diverse orașe ale țării.
Ca noutăți venim de această dată și cu pachete de tratamente personalizate care să ducă la o transformare radicală. Aceste pachete sunt oferite de către saloanele partenere clientelor lor care nu au fost atât de norocoase să fie alese Ambasadoare în campanie și tratamente signature pentru față și corp la prețuri foarte avantajoase 99 lei. Plus cutii NENSP cu produse cosmetice de folosit acasă: două tipuri de cutii pentru față și două pentru corp și supriza: o cremă special creata pentru Andreea Marin.
Să știi ce vrei și să fii perseverent. Nimic nu se întâmplă de la sine. Totul depinde de noi și ca să avem succes în orice domeniu este nevoie de multă determinare și disciplină. Este important să fii înconjurat de oameni pozitivi și cu energie bună, să înveți mereu și să fii deschis la schimbări.
Nu cred că am un talent special. Sunt doar perseverentă și îmi place să duc lucrurile la final chiar dacă pe parcurs schimb planurile de câteva ori.
Aș avea cât mai multe experiențe diferite. Aș merge să lucrez în diferite țări din lume pentru a cunoaște mai bine cum gândesc și trăiesc oamenii din diverse colțuri ale Terrei și pentru a-i înțelege mai bine. Și aș lucra tot în beauty 🙂
Să fie sigură că este frumoasă. Toți suntem frumoși. Important este să ne simțim așa și să nu încercăm să fim ca alții. Este important să ne iubim așa cum suntem și să ne trăim propria viață.
În mod cert nu. Femeile sunt atât de importante în societatea noastră și lumea nu poate fi imaginată fară noi.
A face este o parte importantă din mine. Mult mai mult decât a avea. Cred că dacă facem totul cât putem noi de bine, lucrurile se aranjează în jurul nostru în așa fel încât să fim fericiți. Și dacă noi suntem bine cu noi, atunci în jurul nostru există numai Frumusețe.
***