Connect
To Top

Cui nu-i plac pantofii?

Romanii iubesc muzicalitatea si estetica Italiei. M-am convins pe 23 mai, cand am anuntat voturile Romaniei in finala Eurovision 2015 de la Viena: cele 12 puncte au fost acordate trio-ului de pop opera Il Volo pentru superba piesa Grande Amore.

Dar saptamana trecuta mi s-a reconfirmat admiratia romanilor pentru traditia italiana. Si nu ma refer la melodiosul grai al lui Dante sau la “limba muzicii”, cum este frumos descrisa, ci la dragostea pentru calitatea si designul pantofilor “Made in Italy”.

Sonia Argint Ionescu

Cesare Paciotti este o marca iconica de care iubitorii modei cu siguranta au auzit. As indrazni sa spun chiar ca orice fashionista sau fashionist are “certamente” in dulap macar o pereche de pantofi, al caror simbol iconic e “pumnalul”

De ce spun ca brandul Cesare Paciotti este iubit de romani?

Deoarece pe plan local, este brandul cel mai “longevo”, cu o istorie de 20 de ani si este, in fapt, piatra de temelie a pietei romanesti de lux. Cesare Paciotti este primul magazin monobrand amenajat pe Calea Victoriei – artera comerciala care aduna cele mai multe magazine si marci high fashion, de lux sau de nisa, din toata Romania.

Petrecerea de aniversare a celor 20 de ani ai brandului Cesare Paciotti in Romania, care a avut loc, evident, tot pe Calea Victoiei, pe terasa La Strada a Hotelului Athenee Palace si in Restaurantul Roberot’s, unde am avut placerea sa-l cunosc pe dl. Massimiliano Schiavini, Creative Director, Cesare Paciotti SPA, de la care am fost curioasa sa aflu cum ia nastere o colectie de pantofi:

„A te adresa unui public-tinta care calatoreste si petrece mult – si nu oricum, ci cu stil si rafinament – inseamna pentru Casa Paciotti imbinarea traditiei italienesti de manufacturare a pantofilor si accesoriilor cu modernitatea, cu subscrierea ultimelor trenduri: reinterpretarea lor continua prin prisma simbolurilor iconice ale brandului, elementul vizual particular fiind deja celebrul pumnal. Colectia de toamna-iarna 2015-2016 speram ca vorbeste de la sine, in acest sens”, ne-a spuns el.

La acest party aniversar cu adevarat exclusivist, la care m-am simtit exact asa cum ar trebui cand vorbim despre industria luxului, au participat “i glitterati della Romania”: celebritati, prietenii apropiati ai marcii si ai magazinului, clienti, designeri, socialites: Andreea Esca, Andreea Raicu, Amalia Nastase, Dana Sota, Patrizia Paglieri, Maria Radu,  Mirela Bucovicean, Andra Andreescu, Cristian Samfira, Ovidiu Muresanu, Mirela Vescan, Adriana Chiper, Razvan Firea si altii. Evenimentul a marcat si faptul ca valoarea autentica, odata cu vremea, isi stabilizeaza si reconfirma prestigiul binemeritat.

***

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

More in Accesories